05 October 2010

Suke betol lawak ni

Dua ekor ular terserempak di tepi semak

Ular 1 : ‘Eh bro..kita ini termasuk ular berbisa kan ?’
Ular 2 : ‘Iya lah.naper?’
Ular 1 : dengan nada cemas: ‘Aduh..td gua tak sengaja tergigit lidah sendiri..’.
Ular 2: ‘Alamak..mati la lu bro’


Bush, Obama dan Ajoi


Bush & Obama duduk di sebuah bar.
Ajoi datang dekat dan bertanya – Apa yang korang bincangkan?
Bush: “Kami sedang merancang Perang Dunia ke-3.
Ajoi: “Really? Apa yang akan terjadi? “.
Bush: “Ya, kali ini kita akan membunuh 140 juta orang Arab & Angelina Jolie!”
Ajoi: “Angelina Jolie ..!!! Mengapa Angelina Jolie? ”
Bush menoleh ke Obama & berkata: “Tengok! aku dah kata , tak seorang pun yang ambil kisah tentang 140 juta orang yang terkorban.

Ajoi dan Wak Sumardi yang gagap

Ajoi: Bro..lu kalau bercakap apasal putus2??
Wak Sumardi: ya la la kan aku ni ni me me mang mang ga ga ga ga gagap!
Ajoi: tp aku rasa bkn lu sorang jer yg gagap Wak…
Wak Sumardi: ya ya ya ia..lah je je Joi… bu bu bukan a a a a aku jer yang ga ga gap …ya ya ya yang baca ni………ga ga ga gagap juga kan ?

No comments: